Draci
30. 4. 2008
Drak mokřadní – Hydra
Životaschop.: 35
Útočné číslo: (+14 + 11/+2) =
25/+2 (každá hlava) +
(+14 + 13/−5) = 27/−5
(ocas)
Obranné číslo: (+1 + 13) = 14
Odolnost: 30
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 9/drak
Inteligence: 9 (16)
Charisma: 11 (17)
ZSM: 51 (69)
Přesvědčení: neutrální až zmat. zlo
Poklady: 90 000/220 (130 000/440)
Zkušenost: 38 600
Dech: nemá
Magenergie: 43 (330)
Je 15% pravděpodobnost, že se bude
jednat omoudrého draka.Moudré hyd-
ry bývají spíše neutrálního přesvědčení.
Mechanismus zraňování jednotli-
vých hlav řeš způsobem odpovídají-
cím popisu v Bestiáři. Celkový počet
životů hydry vyděl počtem hlav a tak
zjistíš počet životů na jednu hlavu.
Životy odečítej jak jednotlivým hla-
vám, tak celkově tělu. Přijde-li některá
hlava o všechny své životy, je zabita.
Boj více hlavami: Za každou hlavu
nad první se zvyšuje bonus k ÚČ
všech hlav o +1.
Regenerace: Každé kolo přibude
hydře 5–10 životů. Ty se buï rozdělují
rovnoměrně mezi všechny zraněné
hlavy, nebo se hydra může rozhod-
nout pro regeneraci
jedné ze zabitých
hlav. Jakmile se zabité hlavě takto vrátí
všechny ztracené životy, může si hyd-
ra v dalším kole nechat narůst hlavu
novou (případně podle podmínek
v Bestiáři dokonce dvě). Stále platí, že
zranění způsobené ohněm hydra tím-
to způsobem regenerovat nedokáže.
Drak oblačný
Životaschop.: 28
Útočné číslo: (+12 + 9/+2, 9/+2) =
21/+2, 21/+2 (pařáty)
+
(+12 +13/+2) =
25/+2 (tlama)
Obranné číslo: (+4 + 14) = 28
Odolnost: 30
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 10/drak (na zemi)
19/drak (ve vzduchu)
Manév. schop.:16
Inteligence: 18 (27)
Charisma: 13 (20)
ZSM: 95 (133)
Přesvědčení: zmatené dobro
Poklady: 50 000/200 (95 000/400)
Zkušenost: 34 200
Dech: nemá
Magenergie: 65 (490)
Je 80% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zvláštní schopnost: Oblačný drak je
schopen 5× denně vyvolat sylfu a 2×
denně haqa.Kromě toho dokáže ovládat
počasí způsobempopsanýmv Bestiáři.
Drak písečný
Životaschop.: 33
Útočné číslo: (+14 + 18/+2) =
32/+2 (tlama) 2× za
kolo
Obranné číslo: (+2 + 16) = 18
Odolnost: 34
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 11/drak (na zemi)
10/drak (hrabání pod
zemí)
Inteligence: 10 (17)
Charisma: 11 (17)
ZSM: 48 (63)
Přesvědčení: neutrální
Poklady: 60 000/100
(100 000/170)
Zkušenost: 28 700
Dech: nemá
Magenergie: 48 (350)
Je 8% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zvláštní schopnost: Písečný drak
je schopen 3× denně vyvolat gnóma a
1× denně benu.
Drak sluneční
Životaschop.: 31
Útočné číslo: dračí podoba (+13 +
9/+2, 9/+2) = 22/+2,
22/+2 (pařáty) +
(+13 + 14/+2) =
27/+2 (tlama)
lidská podoba +8 +
síla zbraně
Obranné číslo: dračí podoba (+3 +
15) = 18
lidská podoba +3 +
kvalita zbroje
Odolnost: 32
Velikost: dračí podoba D
lidská podoba B
Zranitelnost: drak, ale oheň G1
2 ,
K1
2 , J1
2 , mráz G2, K2
Pohyblivost: dračí podoba 10/drak
(na zemi)
dračí podoba 10/drak
(ve vzduchu)
lidská podoba
12/humanoid
Manév. schop.:18
Inteligence: 21 (30)
Charisma: 12 (20)
ZSM: 107 (148)
Přesvědčení: zmatené dobro
Poklady: 75 000/300
(105 000/600)
Zkušenost: 45 300
Dech: 5× denně
Dosah: 200
Magenergie: 98 (530)
Je 95% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Změna podoby: Divoký drak není
schopen proměny v lidskou podobu.
Neviditelnost: Pro neviditelného
draka platí stejné mechanismy jako
pro postavu pod vlivem kouzla nevidi-
telnost.
Drak vodní – hlubinný
Životaschop.: 30
Útočné číslo: (+13 + 10/+2) =
23/+2 (tlama) 3× za
kolo
Obranné číslo: (+1 +16) = 17
Odolnost: 32
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 19/drak
Manév. schop.:15
Inteligence: 11 (17)
Charisma: 10 (15)
ZSM: 45 (61)
Přesvědčení: neutrální
Poklady: 80 000/180 (130
000/360)
Zkušenost: 40 250
Dech: nemá
Magenergie: 45 (360)
Vodní drak z DrD PPP je též nazýván
pobřežním drakem. Vodní drak z Bes-
tiáře pro DrD+ je hlubinným drakem.
Je 10% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zvláštní schopnost: Hlubinný
drak je schopen 4× denně vyvolat un-
dinu a 1× denně zira.
Drak zemní
Životaschop.: 34
Útočné číslo: (+14 + 13/+2, 13/+2)
= 27/+2, 27/+2
(pařáty) +
(+14 + 19/+2) =
33/+2 (tlama) +
(+14 + 13/−5) = 27/−5
(ocas)
Obranné číslo: (+1 + 16) = 17
Odolnost: 38
Velikost: E
Bojovnost: 10
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 12/drak
Inteligence: 8 (15)
Charisma: 12 (17)
ZSM: 38 (53)
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: 105 000/200
(165 000/400)
Zkušenost: 29 250
Dech: nemá
Magenergie: 39 (310)
Je 3% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zkamenění: OběŅ si musí hodit
proti pasti Odl + Int ~ 15 ~ nic/zka-
menění. Pokud ji drak chce jen paraly-
zovat, hází si v každém dalším kole
proti stejné pasti, jen nebezpečnost se
vždy o 1 snižuje. Dokud neuspěje, ne-
může se oběŅ pohnout. Zcela zkame-
nělou postavu je možné znovu oživit
hraničářským kouzlem odčaruj zkame-
nění, které je ovšem nutné seslat třikrát
po sobě během jedné hodiny, což má-
lokdo ví.
Životaschop.: 35
Útočné číslo: (+14 + 11/+2) =
25/+2 (každá hlava) +
(+14 + 13/−5) = 27/−5
(ocas)
Obranné číslo: (+1 + 13) = 14
Odolnost: 30
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 9/drak
Inteligence: 9 (16)
Charisma: 11 (17)
ZSM: 51 (69)
Přesvědčení: neutrální až zmat. zlo
Poklady: 90 000/220 (130 000/440)
Zkušenost: 38 600
Dech: nemá
Magenergie: 43 (330)
Je 15% pravděpodobnost, že se bude
jednat omoudrého draka.Moudré hyd-
ry bývají spíše neutrálního přesvědčení.
Mechanismus zraňování jednotli-
vých hlav řeš způsobem odpovídají-
cím popisu v Bestiáři. Celkový počet
životů hydry vyděl počtem hlav a tak
zjistíš počet životů na jednu hlavu.
Životy odečítej jak jednotlivým hla-
vám, tak celkově tělu. Přijde-li některá
hlava o všechny své životy, je zabita.
Boj více hlavami: Za každou hlavu
nad první se zvyšuje bonus k ÚČ
všech hlav o +1.
Regenerace: Každé kolo přibude
hydře 5–10 životů. Ty se buï rozdělují
rovnoměrně mezi všechny zraněné
hlavy, nebo se hydra může rozhod-
nout pro regeneraci
jedné ze zabitých
hlav. Jakmile se zabité hlavě takto vrátí
všechny ztracené životy, může si hyd-
ra v dalším kole nechat narůst hlavu
novou (případně podle podmínek
v Bestiáři dokonce dvě). Stále platí, že
zranění způsobené ohněm hydra tím-
to způsobem regenerovat nedokáže.
Drak oblačný
Životaschop.: 28
Útočné číslo: (+12 + 9/+2, 9/+2) =
21/+2, 21/+2 (pařáty)
+
(+12 +13/+2) =
25/+2 (tlama)
Obranné číslo: (+4 + 14) = 28
Odolnost: 30
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 10/drak (na zemi)
19/drak (ve vzduchu)
Manév. schop.:16
Inteligence: 18 (27)
Charisma: 13 (20)
ZSM: 95 (133)
Přesvědčení: zmatené dobro
Poklady: 50 000/200 (95 000/400)
Zkušenost: 34 200
Dech: nemá
Magenergie: 65 (490)
Je 80% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zvláštní schopnost: Oblačný drak je
schopen 5× denně vyvolat sylfu a 2×
denně haqa.Kromě toho dokáže ovládat
počasí způsobempopsanýmv Bestiáři.
Drak písečný
Životaschop.: 33
Útočné číslo: (+14 + 18/+2) =
32/+2 (tlama) 2× za
kolo
Obranné číslo: (+2 + 16) = 18
Odolnost: 34
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 11/drak (na zemi)
10/drak (hrabání pod
zemí)
Inteligence: 10 (17)
Charisma: 11 (17)
ZSM: 48 (63)
Přesvědčení: neutrální
Poklady: 60 000/100
(100 000/170)
Zkušenost: 28 700
Dech: nemá
Magenergie: 48 (350)
Je 8% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zvláštní schopnost: Písečný drak
je schopen 3× denně vyvolat gnóma a
1× denně benu.
Drak sluneční
Životaschop.: 31
Útočné číslo: dračí podoba (+13 +
9/+2, 9/+2) = 22/+2,
22/+2 (pařáty) +
(+13 + 14/+2) =
27/+2 (tlama)
lidská podoba +8 +
síla zbraně
Obranné číslo: dračí podoba (+3 +
15) = 18
lidská podoba +3 +
kvalita zbroje
Odolnost: 32
Velikost: dračí podoba D
lidská podoba B
Zranitelnost: drak, ale oheň G1
2 ,
K1
2 , J1
2 , mráz G2, K2
Pohyblivost: dračí podoba 10/drak
(na zemi)
dračí podoba 10/drak
(ve vzduchu)
lidská podoba
12/humanoid
Manév. schop.:18
Inteligence: 21 (30)
Charisma: 12 (20)
ZSM: 107 (148)
Přesvědčení: zmatené dobro
Poklady: 75 000/300
(105 000/600)
Zkušenost: 45 300
Dech: 5× denně
Dosah: 200
Magenergie: 98 (530)
Je 95% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Změna podoby: Divoký drak není
schopen proměny v lidskou podobu.
Neviditelnost: Pro neviditelného
draka platí stejné mechanismy jako
pro postavu pod vlivem kouzla nevidi-
telnost.
Drak vodní – hlubinný
Životaschop.: 30
Útočné číslo: (+13 + 10/+2) =
23/+2 (tlama) 3× za
kolo
Obranné číslo: (+1 +16) = 17
Odolnost: 32
Velikost: E
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 19/drak
Manév. schop.:15
Inteligence: 11 (17)
Charisma: 10 (15)
ZSM: 45 (61)
Přesvědčení: neutrální
Poklady: 80 000/180 (130
000/360)
Zkušenost: 40 250
Dech: nemá
Magenergie: 45 (360)
Vodní drak z DrD PPP je též nazýván
pobřežním drakem. Vodní drak z Bes-
tiáře pro DrD+ je hlubinným drakem.
Je 10% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zvláštní schopnost: Hlubinný
drak je schopen 4× denně vyvolat un-
dinu a 1× denně zira.
Drak zemní
Životaschop.: 34
Útočné číslo: (+14 + 13/+2, 13/+2)
= 27/+2, 27/+2
(pařáty) +
(+14 + 19/+2) =
33/+2 (tlama) +
(+14 + 13/−5) = 27/−5
(ocas)
Obranné číslo: (+1 + 16) = 17
Odolnost: 38
Velikost: E
Bojovnost: 10
Zranitelnost: drak
Pohyblivost: 12/drak
Inteligence: 8 (15)
Charisma: 12 (17)
ZSM: 38 (53)
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: 105 000/200
(165 000/400)
Zkušenost: 29 250
Dech: nemá
Magenergie: 39 (310)
Je 3% pravděpodobnost, že se bude
jednat o moudrého draka.
Zkamenění: OběŅ si musí hodit
proti pasti Odl + Int ~ 15 ~ nic/zka-
menění. Pokud ji drak chce jen paraly-
zovat, hází si v každém dalším kole
proti stejné pasti, jen nebezpečnost se
vždy o 1 snižuje. Dokud neuspěje, ne-
může se oběŅ pohnout. Zcela zkame-
nělou postavu je možné znovu oživit
hraničářským kouzlem odčaruj zkame-
nění, které je ovšem nutné seslat třikrát
po sobě během jedné hodiny, což má-
lokdo ví.