Magické Bytosti
1. 5. 2008
Běs zrcadlový+
Životaschop.: 1–21
Útočné číslo: podle velikosti 7–9
(dotyk) – pouze zvl.
Obranné číslo: –
Velikost: A–C
Zranitelnost: P+
Pohyblivost: 10/mag. tvor
Inteligence: 17
Charisma: 12
ZSM: 16
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: nic
Zkušenost: životaschopnost × 120
Cestování v zrcadlech: Běs se může
přemístit do plochy, která má alespoň
1/životaschopnost běsa sáhů čtvereč-
ných.
Zvláštní útok: vyděšení. Běs zrcad-
lový útočí zvláštní formou mentálního
souboje. Dokáže tak zaútočit na kaž-
dého tvora, ne pouze na nepodrobitel-
ná povolání. U tvorů, kteří nemají
ZSM určenu jinak, ji považuj za 4. Mís-
to aby běs ubíral životy, přidá oběti to-
lik bodů únavy, kolik činí rozdíl mezi
hodem na útok a hodem na obranu.
Zvláštní útok: dotyk. Kromě men-
tálního útokumůže běs zaútočit na pos-
tavu v zrcadle dotykem. Úspěšný zásah
neubere postavě životy, ale sníží jí úroveň (podobně jako po zásahu ducha),
přičemž životaschopnost běsa současně
o 1 vzroste. Takto si „přivlastnit“ úroveň
může běs od jednoho konkrétního tvo-
ra jen jednou.Nejvyšší životaschopnost
běsa je 21, aby se na ni dostal ze základní
životaschopnosti 1, musí upít úroveň
celkem dvaceti různým tvorům.
Běs krvavý+
Životaschop.: 10
Útočné číslo: 8 (dotyk) + zvl. 2× za
kolo
Obranné číslo: (+5 + 2) = 7
Velikost: B–C
Zranitelnost: G, I, J, K, N, P+
Pohyblivost: 12/mag. tvor
Inteligence: 18
Charisma: 15
ZSM: 18
Přesvědčení: zmatené zlo
Poklady: nic
Zkušenost: 1 470
Zvláštní útok: proudění krve a přebrání
krve. Při jakémkoliv úspěšném dotyku
může běs krvavý použít proudění krve a
přebrání krve, tak jak jsou popsány
v Bestiáři.
Zvláštní útok: ovládnutí krve a vlast-
nosti krve. Běs mentálně útočí pouze
speciálním způsobem, a to na jakého-
koliv tvora, nemusí se jednat pouze o
nepodrobitelné povolání. Podobně
jako u zrcadlového běsa je ZSM tvorů,
u nichž ji nelze určit jinak, rovna 4.
Mentálním útokem ubírá běs pouze
stínové životy, jakmile takto oběŅ pře-
může, přebere nad ní vládu. Takto zís-
kaná oběŅ nemá postih za bojeschop-
nost a v případě potřeby jí běs z krve
může vytvořit zbroj s KZ = 3.
Běžec astrální+
Životaschop.: 12
Útočné číslo: (+2 + 6/+1) = 8/+1
(drápy) +
(+2 + 7/+1) = 9/+1
(tlama)
Obranné číslo: (+6 + 1) = 7
Velikost: B
Bojovnost: 12
Zranitelnost: zvíře + N, P
Pohyblivost: 24/drak
Inteligence: 5
Charisma: 4
ZSM: 13
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: nic
Zkušenost: 1 540
Běžec astrální díky své schopnosti pře-
mísŅovat se v prostoru získává při prv-
ním útoku vždy překvapení. Během
jednoho kola může zmizet a objevit se
na jiném, nečekaném místě. V tomto
kole nemůže útočit ani nikdo nemůže
útočit na něj. V následujícím kole au-
tomaticky získává iniciativu.
Životaschop.: 1–21
Útočné číslo: podle velikosti 7–9
(dotyk) – pouze zvl.
Obranné číslo: –
Velikost: A–C
Zranitelnost: P+
Pohyblivost: 10/mag. tvor
Inteligence: 17
Charisma: 12
ZSM: 16
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: nic
Zkušenost: životaschopnost × 120
Cestování v zrcadlech: Běs se může
přemístit do plochy, která má alespoň
1/životaschopnost běsa sáhů čtvereč-
ných.
Zvláštní útok: vyděšení. Běs zrcad-
lový útočí zvláštní formou mentálního
souboje. Dokáže tak zaútočit na kaž-
dého tvora, ne pouze na nepodrobitel-
ná povolání. U tvorů, kteří nemají
ZSM určenu jinak, ji považuj za 4. Mís-
to aby běs ubíral životy, přidá oběti to-
lik bodů únavy, kolik činí rozdíl mezi
hodem na útok a hodem na obranu.
Zvláštní útok: dotyk. Kromě men-
tálního útokumůže běs zaútočit na pos-
tavu v zrcadle dotykem. Úspěšný zásah
neubere postavě životy, ale sníží jí úroveň (podobně jako po zásahu ducha),
přičemž životaschopnost běsa současně
o 1 vzroste. Takto si „přivlastnit“ úroveň
může běs od jednoho konkrétního tvo-
ra jen jednou.Nejvyšší životaschopnost
běsa je 21, aby se na ni dostal ze základní
životaschopnosti 1, musí upít úroveň
celkem dvaceti různým tvorům.
Běs krvavý+
Životaschop.: 10
Útočné číslo: 8 (dotyk) + zvl. 2× za
kolo
Obranné číslo: (+5 + 2) = 7
Velikost: B–C
Zranitelnost: G, I, J, K, N, P+
Pohyblivost: 12/mag. tvor
Inteligence: 18
Charisma: 15
ZSM: 18
Přesvědčení: zmatené zlo
Poklady: nic
Zkušenost: 1 470
Zvláštní útok: proudění krve a přebrání
krve. Při jakémkoliv úspěšném dotyku
může běs krvavý použít proudění krve a
přebrání krve, tak jak jsou popsány
v Bestiáři.
Zvláštní útok: ovládnutí krve a vlast-
nosti krve. Běs mentálně útočí pouze
speciálním způsobem, a to na jakého-
koliv tvora, nemusí se jednat pouze o
nepodrobitelné povolání. Podobně
jako u zrcadlového běsa je ZSM tvorů,
u nichž ji nelze určit jinak, rovna 4.
Mentálním útokem ubírá běs pouze
stínové životy, jakmile takto oběŅ pře-
může, přebere nad ní vládu. Takto zís-
kaná oběŅ nemá postih za bojeschop-
nost a v případě potřeby jí běs z krve
může vytvořit zbroj s KZ = 3.
Běžec astrální+
Životaschop.: 12
Útočné číslo: (+2 + 6/+1) = 8/+1
(drápy) +
(+2 + 7/+1) = 9/+1
(tlama)
Obranné číslo: (+6 + 1) = 7
Velikost: B
Bojovnost: 12
Zranitelnost: zvíře + N, P
Pohyblivost: 24/drak
Inteligence: 5
Charisma: 4
ZSM: 13
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: nic
Zkušenost: 1 540
Běžec astrální díky své schopnosti pře-
mísŅovat se v prostoru získává při prv-
ním útoku vždy překvapení. Během
jednoho kola může zmizet a objevit se
na jiném, nečekaném místě. V tomto
kole nemůže útočit ani nikdo nemůže
útočit na něj. V následujícím kole au-
tomaticky získává iniciativu.