Rostliny
29. 4. 2008
Keř masožravý
Životaschop.: 8, navíc 1 za šlahoun
Útočné číslo: -1 + 1 za každý
útočící šlahoun + zvl.
Obranné číslo: (+3 + 1) = 4
Pohyblivost: 0/mag. tvor
Poklady: 300/0
Zkušenost: 225 + 3 za šlahoun
Hobit ho neucítí. Při prvním útoku keř
vždy získává překvapení.
Zvláštní útok: svázání. Pokud je
útok šlahouny úspěšný, tj. sebere oběti
alespoň 1 život, snaží se ji keř omotat.
Zraněný si hodí za každý útočící šlahoun
proti pasti Obr ~ 14 ~ vyhne se/je
šlahounem omotán. Za každý omotaný
šlahoun má oběN postih -1 k hodu na
útok, obranu a obratnost. Jakmile dosáhne
postih -6, keř oběN sežere.
OběN se může šlahounům vyrvat,
uspěje-li v hodu proti pasti Sil ~ 5 +
počet omotaných šlahounů + počet
kol držení ~ vyprostí se/nevyprostí se.
Strom prožraný
Životaschop.: 24
Útočné číslo: (+6 + 3) = 9 (větve) + zvl.; (+6 + 5/+2) = 11/+2 (tlama)
Obranné číslo: (-2 + 4) = 2
Velikost: D
Pohyblivost: 1/mag. tvor
Poklady: nic
Zkušenost: 960
ZVL.
Hobit ho neucítí. Při prvním útoku
strom vždy získává překvapení.
Zvláštní útok: sevření. Jakmile je
útok větvemi úspěšný, snaží se strom
oběŅ znehybnit. Zraněný si hodí proti
pasti Obr ~ 12 ~ vyhne se/je větvemi
znehybněn. Každé kolo, kdy ho strom
nese k tlamě, se může pokusit větve od
sebe odtrhnout. Je to past Sil ~ 13 ~
vytrhne se/zůstává znehybněn. Útok
tlamou se pak považuje za útok na nehybnou postavu.
Životaschop.: 8, navíc 1 za šlahoun
Útočné číslo: -1 + 1 za každý
útočící šlahoun + zvl.
Obranné číslo: (+3 + 1) = 4
Pohyblivost: 0/mag. tvor
Poklady: 300/0
Zkušenost: 225 + 3 za šlahoun
Hobit ho neucítí. Při prvním útoku keř
vždy získává překvapení.
Zvláštní útok: svázání. Pokud je
útok šlahouny úspěšný, tj. sebere oběti
alespoň 1 život, snaží se ji keř omotat.
Zraněný si hodí za každý útočící šlahoun
proti pasti Obr ~ 14 ~ vyhne se/je
šlahounem omotán. Za každý omotaný
šlahoun má oběN postih -1 k hodu na
útok, obranu a obratnost. Jakmile dosáhne
postih -6, keř oběN sežere.
OběN se může šlahounům vyrvat,
uspěje-li v hodu proti pasti Sil ~ 5 +
počet omotaných šlahounů + počet
kol držení ~ vyprostí se/nevyprostí se.
Strom prožraný
Životaschop.: 24
Útočné číslo: (+6 + 3) = 9 (větve) + zvl.; (+6 + 5/+2) = 11/+2 (tlama)
Obranné číslo: (-2 + 4) = 2
Velikost: D
Pohyblivost: 1/mag. tvor
Poklady: nic
Zkušenost: 960
ZVL.
Hobit ho neucítí. Při prvním útoku
strom vždy získává překvapení.
Zvláštní útok: sevření. Jakmile je
útok větvemi úspěšný, snaží se strom
oběŅ znehybnit. Zraněný si hodí proti
pasti Obr ~ 12 ~ vyhne se/je větvemi
znehybněn. Každé kolo, kdy ho strom
nese k tlamě, se může pokusit větve od
sebe odtrhnout. Je to past Sil ~ 13 ~
vytrhne se/zůstává znehybněn. Útok
tlamou se pak považuje za útok na nehybnou postavu.