Zvířata část 2
29. 4. 2008
Lumek tichý
Životaschop.: 1
Útočné číslo: (−2 +2/−1) = 0/−1
(kusadla) + zvl.
Obranné číslo: (+3 + 1) = 4
Odolnost: 10
Velikost: A
Bojovnost: 3
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 3/hmyz (na zemi)
13/okřídlenec (ve
vzduchu)
Vytrvalost: 11/okřídlenec
Manév. schop.:20
Inteligence: 0
Poklady: nic
Zkušenost: 5
Zvláštní útok: omámení. OběŅ si musí
hodit proti pasti Odl ~ 13 ~ ne-
omdlí/omdlí. Nakladené larvy považuj
za jed, proti němuž si postižený musí
hodit každý den: Odl ~ 5 ~ 1/2–7, při-
čemž každý následující den se nebez-
pečnost pasti zvyšuje o 1, dokud se lar-
vy neprokoušou ven (za cca 4 týdny),
nebo oběť dříve nezemře.
Mantikora
Životaschop.: 14
Útočné číslo: (+6 + 5/+2, 5/+2) =
11/+2, 11/+2 (spáry) +
(+6 + 3) = 9 (zuby) +
(+6 + 7/−5) = 13/−5
(ocas) + zvl.
Obranné číslo: (+4 + 5) = 8
Odolnost: 18
Velikost: D
Bojovnost: 11
Zranitelnost: zvíře, ale H+, J1
2 ,
oheň G1
2 , K1
2 ,
inteligentní M1
Pohyblivost: 12/šelma (na zemi)
13/šelma (ve vzduchu)
Vytrvalost: 11/šelma
Manév. schop.:13
Inteligence: 1 nebo 6
Charisma: 4 (inteligentní)
Přesvědčení: zmatené zlo
(inteligentní)
Poklady: nic, 300/5 hnízdo
(inteligentní 500/8)
Zkušenost: 1860
Zvláštní útok: jed. Past Odl ~ 14 ~
částečné ochromení na 2–7 kol/úplné
ochromení na 2–7 směn. Částečné
ochromení znamená postih −3 k ho-
dům na útok, obranu a obratnost, úpl-
ně ochromená postava se považuje za
nehybného protivníka.
Mravenci vražední
Životaschop.: jedinec 1–2 životy
armáda 10–13
Útočné číslo: dělníci (0 + 1) = 1
vojáci (+1 + 2/+1) =
3/+1
armáda 8 + zvl.
Obranné číslo: (+1 + 2) = 3
Odolnost: 10
Velikost: jedinec A0; armáda C
Bojovnost: dělníci 9
vojáci, armáda 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 6/hmyz
Vytrvalost: 19/hmyz
Inteligence: 0
Poklady: nic
Zkušenost: jedinec 1; armáda živo-
taschopnost × 30
Zvláštní útok: jed. Sám o sobě je velmi
slabý, ale při útoku armády se ho do
těla oběti dostane nezanedbatelné
množství. Je to past Odl~3~1–3/2–7,
trvání ihned/1 kolo.
Netopýři krvesajní
Životaschop.: jedinec 1; hejno 11–12
Útočné číslo: jedinec (−1 + 2) = 1
(zuby)
hejno (−1 + 9) = 8
(zuby)
Obranné číslo: (0 + 1) = 1
Odolnost: 6
Velikost: jedinec A0; hejno B
Bojovnost: jedinec 5
hejno na lovu 11
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 7/okřídlenec
Vytrvalost: 6/okřídlenec
Manév. schop.:12
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: jedinec 3; hejno živo-
taschopnost × 20
Paramit
Životaschop.: 2 + 3
Útočné číslo: (0 + 2/+2, 2/+2, 2/+2)
= 2/+2, 2/+2, 2/+2
(kusadla)
Obranné číslo: (+3 + 3) = 6
Odolnost: 14
Velikost: A
Bojovnost: jedinec 2
dvojice 6
tři a více 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 14/šelma
Vytrvalost: 12/šelma
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 80
Paramit může zaútočit svými kusadly
až 3× za kolo, ale pouze na jednoho
protivníka. Při prvním útoku zpravid-
la získává překvapení.
Pažravec hladový
Životaschop.: 3 + 2
Útočné číslo: (+1 + 4/+1, 4/+1) =
5/+1, 5/+1 (drápy) +
(+1 + 5/+5) = 6/+5
(tlama)
Obranné číslo: (+4 + 3) = 7
Odolnost: 16
Velikost: A
Bojovnost: 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 16/šelma
Vytrvalost: 10/šelma
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 240
Pažravec může zaútočit až 3× za kolo
(2× drápy, 1× tlamou), ale pouze na
jednoho protivníka.
Piraně
Životaschop.: jedinec 1
hejno 12–20
Útočné číslo: jedinec (0 + 2/+1) =
2/+1
hejno (0 + 9/+6) =
9/+6
Obranné číslo: (+3 + 1) = 4
Odolnost: 7
Velikost: jedinec A0
hejno B–C
Bojovnost: 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 21/vodní tvor
Manév. schop.:20
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: jedinec 8; hejno živo-
taschopnost × 42
Rosomák
Životaschop.: 2 + 2
Útočné číslo: (+1 + 3, 3) = 4, 4
(drápy) +
(+1 + 3/+1) = 4/+1
(tlama)
Obranné číslo: (−1 + 2) = 1
Odolnost: 12
Velikost: A
Bojovnost: 10
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 13/šelma
Vytrvalost: 21/šelma
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 85
Váha: 280 + 2k6 × 20
Jídlo: 3–5 čenů/2–3 h
Ostatní: vydělání kůže: 45 +
2k6 × 2 mn/+2 h
Rosomák může zaútočit až 3× za kolo
(2× drápy a 1× tlamou), ale pouze na
jednoho protivníka.
Sekáč skákavý
Životaschop.: 2
Útočné číslo: (+2 + 3) = 5
(pavučina) – pouze
zvl.;
(+1 + 4) = 5 (kusadla)
+ zvl.
Obranné číslo: (+2 + 2) = 4
Odolnost: 13
Velikost: B
Bojovnost: 11
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 8/hmyz
Vytrvalost: 7/hmyz
Inteligence: 0
Poklady: nic
Zkušenost: 35
Zvláštní útok: pavučinové laso. Má
dostřel 2/4/6, obránce si do OČ neza-
počítává KZ. Pavučina sama o sobě ne-
způsobuje zranění, místo ztráty životů
oběŅ získává ve stejné velikosti postih
k hodům na útok, obranu a obratnost.
Jakmile tento postih dosáhne −6, pova-
žuje se postava za nehybného protiv-
níka.
Jed: Odl ~ 5 ~ 1–3/2–7, trvání
ihned/1 směna.
Sirit černý
Životaschop.: 1–2 životy
Útočné číslo: (0 + 3) = 3 (chapadla)
– pouze zvl.
Obranné číslo: (+5 + 1) = 6
Odolnost: 10
Velikost: A0
Bojovnost: 6
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 8/hmyz
Vytrvalost: 7/hmyz
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 25
Při útoku sirit automaticky získává ini-
ciativu. Při hodu na obranu si postava
počítá, jako by měla KZ=0.
Zvláštní útok: přisátí. Úspěšný
útok chapadly sice oběti odebere pou-
ze 1–3 životy, znamená to však, že se
cizopasník úspěšně přisál a může začít
svou oběŅ ovládat.
Ovládnutí hrubé motoriky: OběŅ
si musí každý den hodit proti pasti Int
~ 12 ~ není tento den ovládána/sirit
ovládá její pohyby. Myšlení a inteli-
gence ovládané postavy nejsou naru-
šeny, postava se pouze pohybuje tak,
jak chce sirit.
Parazit: Projevuje se jako jed, proti
němuž si postava musí každý den ho-
dit. Má parametry Odl ~ 12 ~ získává
1–6 bodů únavy/získává 4–12 bodů
únavy.
Životaschop.: 1
Útočné číslo: (−2 +2/−1) = 0/−1
(kusadla) + zvl.
Obranné číslo: (+3 + 1) = 4
Odolnost: 10
Velikost: A
Bojovnost: 3
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 3/hmyz (na zemi)
13/okřídlenec (ve
vzduchu)
Vytrvalost: 11/okřídlenec
Manév. schop.:20
Inteligence: 0
Poklady: nic
Zkušenost: 5
Zvláštní útok: omámení. OběŅ si musí
hodit proti pasti Odl ~ 13 ~ ne-
omdlí/omdlí. Nakladené larvy považuj
za jed, proti němuž si postižený musí
hodit každý den: Odl ~ 5 ~ 1/2–7, při-
čemž každý následující den se nebez-
pečnost pasti zvyšuje o 1, dokud se lar-
vy neprokoušou ven (za cca 4 týdny),
nebo oběť dříve nezemře.
Mantikora
Životaschop.: 14
Útočné číslo: (+6 + 5/+2, 5/+2) =
11/+2, 11/+2 (spáry) +
(+6 + 3) = 9 (zuby) +
(+6 + 7/−5) = 13/−5
(ocas) + zvl.
Obranné číslo: (+4 + 5) = 8
Odolnost: 18
Velikost: D
Bojovnost: 11
Zranitelnost: zvíře, ale H+, J1
2 ,
oheň G1
2 , K1
2 ,
inteligentní M1
Pohyblivost: 12/šelma (na zemi)
13/šelma (ve vzduchu)
Vytrvalost: 11/šelma
Manév. schop.:13
Inteligence: 1 nebo 6
Charisma: 4 (inteligentní)
Přesvědčení: zmatené zlo
(inteligentní)
Poklady: nic, 300/5 hnízdo
(inteligentní 500/8)
Zkušenost: 1860
Zvláštní útok: jed. Past Odl ~ 14 ~
částečné ochromení na 2–7 kol/úplné
ochromení na 2–7 směn. Částečné
ochromení znamená postih −3 k ho-
dům na útok, obranu a obratnost, úpl-
ně ochromená postava se považuje za
nehybného protivníka.
Mravenci vražední
Životaschop.: jedinec 1–2 životy
armáda 10–13
Útočné číslo: dělníci (0 + 1) = 1
vojáci (+1 + 2/+1) =
3/+1
armáda 8 + zvl.
Obranné číslo: (+1 + 2) = 3
Odolnost: 10
Velikost: jedinec A0; armáda C
Bojovnost: dělníci 9
vojáci, armáda 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 6/hmyz
Vytrvalost: 19/hmyz
Inteligence: 0
Poklady: nic
Zkušenost: jedinec 1; armáda živo-
taschopnost × 30
Zvláštní útok: jed. Sám o sobě je velmi
slabý, ale při útoku armády se ho do
těla oběti dostane nezanedbatelné
množství. Je to past Odl~3~1–3/2–7,
trvání ihned/1 kolo.
Netopýři krvesajní
Životaschop.: jedinec 1; hejno 11–12
Útočné číslo: jedinec (−1 + 2) = 1
(zuby)
hejno (−1 + 9) = 8
(zuby)
Obranné číslo: (0 + 1) = 1
Odolnost: 6
Velikost: jedinec A0; hejno B
Bojovnost: jedinec 5
hejno na lovu 11
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 7/okřídlenec
Vytrvalost: 6/okřídlenec
Manév. schop.:12
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: jedinec 3; hejno živo-
taschopnost × 20
Paramit
Životaschop.: 2 + 3
Útočné číslo: (0 + 2/+2, 2/+2, 2/+2)
= 2/+2, 2/+2, 2/+2
(kusadla)
Obranné číslo: (+3 + 3) = 6
Odolnost: 14
Velikost: A
Bojovnost: jedinec 2
dvojice 6
tři a více 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 14/šelma
Vytrvalost: 12/šelma
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 80
Paramit může zaútočit svými kusadly
až 3× za kolo, ale pouze na jednoho
protivníka. Při prvním útoku zpravid-
la získává překvapení.
Pažravec hladový
Životaschop.: 3 + 2
Útočné číslo: (+1 + 4/+1, 4/+1) =
5/+1, 5/+1 (drápy) +
(+1 + 5/+5) = 6/+5
(tlama)
Obranné číslo: (+4 + 3) = 7
Odolnost: 16
Velikost: A
Bojovnost: 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 16/šelma
Vytrvalost: 10/šelma
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 240
Pažravec může zaútočit až 3× za kolo
(2× drápy, 1× tlamou), ale pouze na
jednoho protivníka.
Piraně
Životaschop.: jedinec 1
hejno 12–20
Útočné číslo: jedinec (0 + 2/+1) =
2/+1
hejno (0 + 9/+6) =
9/+6
Obranné číslo: (+3 + 1) = 4
Odolnost: 7
Velikost: jedinec A0
hejno B–C
Bojovnost: 12
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 21/vodní tvor
Manév. schop.:20
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: jedinec 8; hejno živo-
taschopnost × 42
Rosomák
Životaschop.: 2 + 2
Útočné číslo: (+1 + 3, 3) = 4, 4
(drápy) +
(+1 + 3/+1) = 4/+1
(tlama)
Obranné číslo: (−1 + 2) = 1
Odolnost: 12
Velikost: A
Bojovnost: 10
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 13/šelma
Vytrvalost: 21/šelma
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 85
Váha: 280 + 2k6 × 20
Jídlo: 3–5 čenů/2–3 h
Ostatní: vydělání kůže: 45 +
2k6 × 2 mn/+2 h
Rosomák může zaútočit až 3× za kolo
(2× drápy a 1× tlamou), ale pouze na
jednoho protivníka.
Sekáč skákavý
Životaschop.: 2
Útočné číslo: (+2 + 3) = 5
(pavučina) – pouze
zvl.;
(+1 + 4) = 5 (kusadla)
+ zvl.
Obranné číslo: (+2 + 2) = 4
Odolnost: 13
Velikost: B
Bojovnost: 11
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 8/hmyz
Vytrvalost: 7/hmyz
Inteligence: 0
Poklady: nic
Zkušenost: 35
Zvláštní útok: pavučinové laso. Má
dostřel 2/4/6, obránce si do OČ neza-
počítává KZ. Pavučina sama o sobě ne-
způsobuje zranění, místo ztráty životů
oběŅ získává ve stejné velikosti postih
k hodům na útok, obranu a obratnost.
Jakmile tento postih dosáhne −6, pova-
žuje se postava za nehybného protiv-
níka.
Jed: Odl ~ 5 ~ 1–3/2–7, trvání
ihned/1 směna.
Sirit černý
Životaschop.: 1–2 životy
Útočné číslo: (0 + 3) = 3 (chapadla)
– pouze zvl.
Obranné číslo: (+5 + 1) = 6
Odolnost: 10
Velikost: A0
Bojovnost: 6
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 8/hmyz
Vytrvalost: 7/hmyz
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 25
Při útoku sirit automaticky získává ini-
ciativu. Při hodu na obranu si postava
počítá, jako by měla KZ=0.
Zvláštní útok: přisátí. Úspěšný
útok chapadly sice oběti odebere pou-
ze 1–3 životy, znamená to však, že se
cizopasník úspěšně přisál a může začít
svou oběŅ ovládat.
Ovládnutí hrubé motoriky: OběŅ
si musí každý den hodit proti pasti Int
~ 12 ~ není tento den ovládána/sirit
ovládá její pohyby. Myšlení a inteli-
gence ovládané postavy nejsou naru-
šeny, postava se pouze pohybuje tak,
jak chce sirit.
Parazit: Projevuje se jako jed, proti
němuž si postava musí každý den ho-
dit. Má parametry Odl ~ 12 ~ získává
1–6 bodů únavy/získává 4–12 bodů
únavy.